Roditelji kojima su potrebni saveti u vezi sa roditeljstvom mogu ih dobiti besplatno na“Roditeljski telefon“ 0800- 007-000.
„Roditeljski telefon“ je osnovan 3. maja ove godine zajedničkim radom ovog centra, Ministarstva za rad, zapošljavanje, boračka i socijalna pitanja a uz podršku UNICEF-a i Telekoma.
Od tada, kako je rekla rukovodilac Roditeljskog telefona Željka Burgund, 25 psihologa i pedagoga je primilo 562 poziva, koji ponekad traju i po pola sata.
Roditelji, prema njenim rečima, zovu najčešće jer ne znaju kako da čitaju određeno ponašanje svoje dece, bilo da su to buntovna ponašanja kod najmlađih ili otpor autoritetu i naglo otuđenje kada je reč o adolescentima.
Ministar Vulin je, u Centru za zaštitu odojčadi, dece i omladine, gde je predstavljena linija, rekao da su svi rođeni za to da budu roditelji, ali da to ne znači da nije potrebna pomoć:
„Nema sramote u traženju pomoći, nećete zato biti lošiji, već bolji roditelj“, istakao je Vulin.
Ta usluga mora biti, naveo je on, svima dostupna, iako je to ponekad problem, jer u nekim lokalnim samoupravama nema dovoljno novca ni prostora.
Usluga „Roditeljski telefon“ je već šest meseci u fazi pilotiranja i biće još godinu i po dana, do kada bi trebalo da bude izvesno koliko je korisna građanima i koji su efekti. Nakon tako, ako se pokaže korisnom, postaće stalna usluga.
Pozivom na broj 0800-007-000 roditelji ali i svi drugi koji učestuvuju u vaspitanju dece mogu svoje dileme da reše u razgovoru sa stručnjacima bez obaveze da zakazuju ili daju podatke.
Svi razgovori, iako ih obavljaju stručnjaci, imaju i supervizore.
Beba ima jezik beli kad podrigne od gustog mleka kako da ocistim jezik beba je stara 3 meseca
Molimo Vas za pitanja pedijatru umesto Komentara koristite našu kontakt formu PITAJTE PEDIJATRA – https://www.mojpedijatar.co.rs/pitajte-pedijatra