I tako je Kejti počela da fotografiše svoju devojčicu, a njene slike na kraju su postale prava misija pod nazivom „Menjanje lica lepote“, sa ciljem da podstakne kompanije da u svoje reklame uključe i hendikepirane osobe.
„Verujem da je slika najsnažniji vid komunikacije. U današnjem vizuelnom svetu, mi poverujemo u nešto onda kada to vidimo. Zato je reklama tako moćno sredstvo“ kaže Kejti Driskol.
Kampanju je započela skromno, tako što je zamolila prijatelja da uključi njenu ćerku u katalog jedne male robne marke iz Čikaga. Danas, dve godine kasnije, kampanja je postigla značajan uspeh.
Kejti se posvetila fotografskom zanatu i provela veoma mnogo vremena šaljući kompanijama imejlove u kojima ih je pozivala da u svoje reklame uključe hendikepirane osobe. Mada se je u početku uglavnom ignorisali. sve više kompanija danas ima sluha za njene predloge.
U međuvremenu se njena ćerka Grejs pojavila u katalozima više modnih brendova, a kompanije su počele da u svoje reklame uključuju i modele sa cerebralnom paralizom.
„Mislim da poslovni ljudi uviđaju da su reakcije sveta odlične i da većina zaista smatra ove promene važnim“ kaže Driskol. „Ljudi imaju predrasude i nisu svesni koliko hendikepirane osobe mogu. Međutim, čim se nađu u kontaktu sa takvom osobom, te barijere padnu“ zaključuje ona.
Izvor: Hafington post
Komentari 0