Danas svaka žena ima barem 1-2 parfema koje koristi u zavisnosti od namene, a u nastavku donosimo 4 najčešća razloga za odabir i korišćenje parfema:
Potpis koji priča priču. Mnoge žene često biraju jedan parfem koji obožavaju i s kojim žele da ih ljudi povezuju. Parfem kao potpis ili signature parfume jeste onaj koji odgovara ličnim osobinama žene, bilo da se radi o snažnoj ženi, atraktivnoj zavodnici, brižnoj majci, nežnoj romantičarki ili svestarnoj ‘sve u 1’ modernoj ženi.
Mirisni modni dodatak. Žene biraju parfeme u i zavisnosti o odevnoj kombinaciji i svom stilu za taj dan. Večernja haljina i zavodljive note ili sportski look i osvežavajuće sportske note?
Poslovni sastanak uz profinjeno elegante note ili opuštena kafa s prijateljicama u nežnim cvetnim notama?
Hedonizam. Parfemi su deo hedonizma, svojevrsan statusni simbol, ali i onaj mali deo luksuza dostupan većini žena. Stoga predstavljaju i savršen poklon za sebe ili druge. No, najvažnije od svega – čine nas srećnima, bilo da bude lepe uspomene, podižu nam raspoloženje ili nam omogućavaju da kroz njih naglasimo svoj karakter i individualnost.
Zavođenje. Najčešći razlog za kupovinu parfema jeste ipak njegova sposobnost zavođenja. Žene, ali i muškarci, najčešće biraju parfeme kao pomoć u zavođenju. Parfemi sa određenim mirisnim notama poput mošusa, vanile, cimeta, jasmina, ljiljana, sandalovine, ruža i crnog papra stimulišu seksualno uzbuđenje pa su savršeni za zavođenje.
Miris koji budi ženstvenost
Za sve žene zavodnice, za zavodljive i senzualne trenutke i uvek kada želimo da probudimo svoju uspavanu ženstvenost, posegnite za kultnom jantarnom bočicom NUXE Prodigieux® le parfum Čarobnog parfema.
Toplih, sunčanih nota njegova priča započinje citrusnim notama bergamota i mandarine te cvetnim notama cvetova narandže. Njegovo baršunasto srce čine note raskošnog buketa ruže, gardenije i magnolije, koje završavaju neodoljivo zavodljivim notama nežne vanile i kokosovog mleka.
Komentari 0