Ovoj NIVEA inicijativi, čiji je cilj da deca i porodice provode kvalitetno zajedničko vreme, posebno emotivan ton dalo je veliko zalaganje i učešće samih građana Mladenovca.
Na svečanom otvaranju igrališta, svoje zadovoljstvo istakla je i Daniela Gvozdenić, marketing menadžer NIVEA brenda:
„Veliku zahvalnost izražavam i opštini Mladenovac jer su i oni bili spremni da čuju vaš glas, a mi kao brend pratimo glas svih naših građana. Ovo je jedanaesto po redu igralište u Srbiji od sredine 2013. godine kada smo počeli akciju. Želja nam je da gradeći i opremajući bezbedna mesta i okruženja, pružimo mogućnost deci i porodicama da provedu kvalitetno zajedničko vreme. NIVEA će nastaviti da pruža svoj doprinos u stvaranju boljih uslova za odrastanje naših najmlađih stanovnika, uz konstantnu interakciju sa građanima i saradnju sa predstavnicima lokalnih vlasti, imajući u vidu da su vrednosti našeg brenda bliskost, poverenje, odgovornost, upravo ono što osnažuje porodice.“
NIVEA igrališta ispunjavaju najviše srpske i evropske standarde SRPS EN 1176 i SRPS EN 1177 o bezbednosti dečjih igrališta, odnosno izbora sprava i sigurnosne podloge na igralištu, tako da će najmlađi stanovnici Mladenovca moći bezbrižno da se igraju i druže.
Uz poruku da svi treba da gajimo duh zajedništva i brinemo za bolju budućnost naše dece, NIVEA nastavlja sa akcijom sređivanja igrališta. Građani iz svih delova naše zemlje, putem aplikacije na Facebook stranici ”Gde nam rastu deca” imaju priliku da utiču na odabir sledeće lokacije gde će biti podignuto novo igralište.
Komentari 0