Raspremite stvari da biste predupredili dosadu
Mi smatramo da decu kratko drži pažnja jer im brzo dosadi ono s čime se igraju i traže nešto novo, ali Hristakis smatra da je deci dosadno jer ne provedu dovoljno vremena na nekim značajnim aktivnostima.
Kad postoji mnogo “stvari“ u okruženju imamo nedoljivu želju da, na prvi znak dosade, izvučemo neki trik iz rukava. Ponekad, kad je manje stvari, lakše je zainteresovati dete za nešto na duži vremenski period. „Mi odrasli imamo naviku da zastanemo i pažljivo razmislimo o tome šta koristimo i šta radimo. Istu naviku imaju i deca. Ali mi možemo stvarno da im pomognemo u njihovom razvoju ako im ne nudimo stalno rešenja.“
Upoznajte nastavnika svog deteta
Pronalaženje balansa između detetovog života u školi i onoga u kući je veoma značajno za njegov uspeh na oba polja. Što više nastavnik zna i razume o vašem detetu (njegova interesovanja, veštine, način na koji radi neke stvari) lakše će naći način koji direktno ili indirektno utiče na detetvo učenje. Hristakis smatra da postoje dve stvari koje nastavnici žele da deca poseduju kad krenu u predškolsko: socijalne i emotivne veštine. Obe su povezane sa akademskim uspehom i mogu biti razvijene kroz igru.
Komentari 0